tiistai 15. toukokuuta 2012

haaste

Sain The Versatile blogger award blogitunnustuksen, kiitos paljon! :) haasteen annosta on kyllä aikaa.. mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. vai mitä? :)

.

The Rules
1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.

Tämä tulee olemaan vaikeaa, mutta yritetään...

Ensimmäinen fakta: olen aamu-uninen, en meinaisi millään päästä sängystä ylös herätyskellon soidessa.. Jos menen esim, töihin vaikkapa 8 aamulla, herään seitsemältä.. Ja työt ovat naapurikaupungissa.. Ehdin hyvin n. puolessa tunnissa suorittamaan aamutoimeni. Voisin siis ilman herätystä esim. vapaapäivänä nukkua vaikka kuinka pitkään tahansa.


Toinen fakta: minun on pakko saada kahvia, tai muuten päivä ei käynnisty ei sitten millään.. Hauskinta tässä on se, etten kuitenkaan keitä aamulla aamukahvia kotona, vaan tiedän että töissä pääsee aamulla kahville, joten jaksan hyvin odottaa sinne asti...


Kolmas fakta: täytin juuri 23 vuotta, nolointa tässä on se, etten itse ikinä muista kysyttäessä että olenko  22 vai 23... :D 


Neljäs fakta: olen koukussa facebookkiin, huutonettiin ja blogeihin...  Kun olen koneella, minun pitää käydä vähän väliä katsomassa onko kukaan päivittänyt fb tilaansa... 


Viides fakta: Olen kotoisin pienestä kaupungista kaakkois suomesta, mutta omasta mielestä siinä ei ole mitään hävettävää.. kun taas kaikki sanovat että, eihän siellä ole edes mitään kauppoja eikä mitään.. minua se ei haittaa! 


Kuudes fakta: valmistuin loppuvuodesta lähihoitajaksi, erikoistuen lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen, vakipaikkaa minulla ei vielä ole, olen tehnyt sijaisuuksia naapurikaupungin päiväkodeissa.. nyt kuitenkin hain koulunkäyntiavustajan työpaikkaa...


Seitsemäs fakta: olen kauhea siivous intoilija... tavarat pitää olla tip top ja astiat pitää pestä heti käytön jälkeen... mutta eikös niis sanotakkin että SINILLÄ SIIVOUS SUJUUU!




Ei kommentteja: